اخبار و مقالات, مجله آموزشی, وبلاگ

عاملیت و نمایندگی روغن نفت پارس | 02155257513

 

نمایندگی روغن پارس | روغن پارس ، روغن صنعتی پارس ، روغن موتور پارس ، روغن هیدرولیک پارس ، روغن دنده پارس ، خرید روغن پارس

شرکت نفت پارس یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع محصولات نفتی و روغن های مختلف در حجم های مختلف می باشد. همچنین شرکت نفت پارس در زمینه عرضه انواع ضد یخ و گریس نیز فعالیت داشته و انواع گریس و ضد یخ را در حجم های مختلف عرضه می نماید.

پخش روغن محمدی با سال ها تجربه در زمینه پخش و فروش روغن مفتخر است نمایندگی روغن نفت پارس را در اختیار داشته باشد و انواع محصولات شرکت نفت پارس از جمله روغن هیدرولیک ، روغن دنده ، روغن موتور ، ضدیخ و گریس ، روغن صنعتی ، روغن کمپرسور و  … را در حجم های مختلف 1 لیتری ، 4 لیتری ، 20 لیتری و بشکه در فروشگاه خود عرضه نماید.

 

انواع محصولاتی که در  پخش روغن محمدی عرضه شده است در زیر امده است :

  • نمایندگی  روغن پارس در روغن هیدرولیک – فروش انواع روغن هیدرولیک پارس
  • نمایندگی روغن پارس در روغن دنده – فروش انواع روغن دنده پارس
  • نمایندگی روغن پارس در روغن صنعتی – فروش انواع روغن صنعتی پارس
  • نمایندگی روغن پارس در روغن موتور – فروش انواع روغن موتور پارس
  •  در ضد یخ – فروش انواع ضد یخ پارس 
  •  در روغن کمپرسور – فروش انواع روغن کمپرسور پارس

و………………….

پخش روغن محمدی همچنین آمادگی پخش و فروش انواع روغن ها در حجم های مختلف به صورت عمده به تعویض روغنی های سراسر کشور و شرکت ها و کارخانه هایی که مصرف روغن دارند را دارا می باشد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود و یا اطلاع از قیمت محصولات و گرفتن پیش فاکتور با شماره های موجود در سایت و یا شماره همراه 09125374160 تماس بگیرید.

کارشناسان و مسئولان فروش پخش روغن محمدی آمادگی لازم برای مشاوره به شما عزیزان و راهنمایی شما مشتریان گرامی برای انتخاب محصول مورد نیاز خود را دارند و شما می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت از مشورت این عزیزان بهره گرفته و روغن مناسب دستگاه خود را تهیه نمایید.

09125374160             ——            021-55284329

021-55243875            ——            تلفکس : 55257513-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *