اخبار و مقالات, مجله آموزشی, وبلاگ

نمایندگی روغن بهران , نمایندگی بهران | عامل فروش | عاملیت نفت بهران

نمایندگی بهران - پخش روغن محمدی

نمایندگی روغن بهران , نمایندگی بهران

عاملیت بهران , عامل فروش نفت بهران , نمایندگی نفت بهران , عامل فروش روغن بهران

نمایندگی روغن بهران در انواع روغن صنعتی بهران ، انواع روغن موتور بهران ، انواع گریس و ضد یخ بهران افتخاری است که پخش روغن محمدی با سالها تجربه در پخش و فروش عمده انواع روغن صنعتی به دست آورده است و توانسته است انواع محصولات شرکت نفت بهران که یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع محصولات نفتی و روغن های مختلف در حجم های مختلف می باشد را با بهترین قیمت بازار در فروشگاه خود موجود کرده و به فروش برساند. در ابتدا لازم است تاریخچه کوتاهی از شرکت نفت بهران و افتخارات این شرکت خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

تاریخچه و افتخارات شرکت نفت بهران

فعالیت‌ های این شرکت در سال 1341 تحت امتیاز و تکنولوژی شرکت EXXON آمریکا و با نام تجاری ESSO آغاز گردید.

با تاسیس واحد مخلوط کنی (Blending) در سال 1343، به تولید روغن های ESSO در داخل ایران پرداخت و از سال 1345 با نام شرکت تولید و تصفیه روغن به کار خود ادامه داد.

پالایشگاه شرکت در سال 1347 تأسیس و با ظرفیت تولید 30 هزار تن روغن در سال راه اندازی گردید و از سال 1363، با نام جدید شرکت پالایش روغن تهران فعالیت‌های تولیدی خود را با روندی رو به توسعه، استمرار بخشید چنان که در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه شرکت، بالغ بر 400 هزار تن انواع محصولات است.

از سال 1370 نام شرکت، به شرکت نفت بهران تغییر یافت. در ادامه فعالیت های تحقیقاتی، کارکنان این مجموعه موفق به تولید ضدیخ در سال 1371 و تولید موم (Paraffin wax) مرغوب به روش تعریق (Sweating) برای اولین بار در ایران در سال 1372 و نیز تولید حلال فورفورال در شوشتر در سال 1385 گردیدند.

در ادامه پس از سالها فعالیت و تلاش مستمر و عرضه محصولات با کیفیت بالا این شرکت موفق شد سهم بالایی از بازار روانکارهای خودرو کشور که چیزی حدود بیش از 53 درصد است را از آن خود کند و همچنین در قسمت روغن های صنعتی کشور نیز سهم قابل توجهی از بازار که بیش از یک سوم بازار است را به دست آورده است که همه این دستاوردها به خاطر کیفیت بالای محصولات این شرکت و برتری نسبت به رقبای موجود در بازار ایران است. شرکت نفت بهران موفق شد در سال 1392 عنوان صادر کننده نمونه استان تهران را از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت به دست بیاورد.این شرکت همچنین تندیس ها و مجوزهای بین المللی کیفیت بسیاری را نیز به دست آورده است که می توانید با مراجعه به سایت شرکت نفت بهران تمامی این افتخارات را مشاهده نمایید.

پخش روغن محمدی با سال ها تجربه در زمینه پخش و فروش روغن مفتخر است نمایندگی روغن بهران را در اختیار داشته باشد و انواع محصولات شرکت نفت بهران از جمله روغن هیدرولیک ، روغن دنده ، روغن موتور ، ضد یخ و گریس ، روغن صنعتی ، روغن کمپرسور و … را در حجم های مختلف 1 لیتری ، 4 لیتری ، 20 لیتری و بشکه در فروشگاه خود عرضه نماید.

نمایندگی روغن بهران در انواع محصولات بهران

  • نمایندگی روغن بهران در روغن هیدرولیک – فروش انواع روغن هیدرولیک بهران
  • نمایندگی بهران در روغن دنده – فروش انواع روغن دنده بهران
  • نمایندگی بهران در روغن صنعتی – فروش انواع روغن صنعتی بهران
  • نمایندگی روغن بهران در روغن موتور – فروش انواع روغن موتور بهران
  • نمایندگی بهران در ضد یخ – فروش انواع ضد یخ بهران
  •  عامل فروش بهران در روغن کمپرسور – فروش انواع روغن کمپرسور بهران
  • نمایندگی روغن بهران در روغن توربین
  • نمایندگی روغن بهران روغن برش
  • نمایندگی روغن بهران روغن های حرارتی

و………………….

نمایندگی بهران و نمایندگی روغن بهران در انواع روغن موتور بهران-پخش روغن محمدی

نمایندگی روغن بهران در روغن موتور

برخی از روغن های موتوری که از شرکت نفت بهران در فروشگاه پخش روغن محمدی عرضه شده است و به صورت عمده به فروش می رسد عبارتند از :

روغن موتور توربو دیزل ، سوپر توربو دیزل ، اولترا توربو دیزل ، اکسترا توربو دیزل ، بهران بندر ، روغن موتور بهران کویر ، روغن موتور بهران شهاب  ، روغن موتور تکتاز ، روغن موتور شتاب ، روغن موتور بهران رانا ، روغن موتور سوپر پیشتاز ، روغن موتور پیشتاز و روغن موتور سوپر رانا ,  روغن موتور سوپر رانا پلاس و  …….

نمایندگی بهران در روغن هیدرولیک

همچنین از جمله موارد روغن های هیدرولیک بهران که در پخش روغن محمدی به صورت عمده به فروش می رسد میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

روغن بهران هیدرولیک ، روغن بهران هیدرولیک T ، روغن بهران هیدرولیک H ، روغن بهران هیدرولیک TX ، روغن بهران هیدرولیک HP ، روغن بهران هیدرولیک ED

فروشگاه پخش روغن محمدی انواع دیگر روغن صنعتی بهران را در فروشگاه خود موجود دارد و با بهترین قیمت بازار به شما عزیزان عرضه می نماید که از جمله برخی از محصولات شرکت نفت بهران که پخش روغن محمدی نمایندگی روغن بهران را در آنها بر عهده دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

نمایندگی نفت بهران در روغن دنده

نمایندگی روغن بهران در عرضه انواع روغن دنده که شامل روغن دنده های مختلف از جمله روغن دنده بهران بردبار در گریدهای مختلف 46 ، 68 ، 100 ، 150 ، 220 ، 320 ، 460 و 680 و 1000 روغن دنده بهران بردبار F در گریدهای مختلف از 100 تا 460 روغن دنده بهران بردبار PS و PG و همچنین روغن دنده بهران مته اشاره کنیم .

نمایندگی نفت بهران در محصولات روغن توربین این شرکت که یکی از معروف ترین و پرمصرف ترین این نوع روغن شرکت نفت بهران را می توانیم روغن بهران توربین را نام ببریم که با بهترین قیمت بازار در حجم بشکه و تعداد در پخش روغن محمدی به فروش می رسد.

نمایندگی نفت بهران در روغن حرارتی شرکت نفت بهران که شامل روغن های بهران حرارت ، بهران آبکار گرم و بهران آبکار ویژه می شود که در حجم بشکه و تعداد در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد.

عاملیت روغن بهران در ضد یخ

عاملیت روغن بهران در انواع ضد یخ : از جمله محصولات شرکت نفت بهران که پخش روغن محمدی در فروشگاه خود به عرضه آنها می پردازد ضد یخ بهران است که در فصول سرد سال بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و فروشگاه پخش روغن محمدی این افتخار دارد که انواع ضد یخ بهران شامل بهران بهمن ، بهران دی ، بهران زاگرس ، بهران نیرو و بهران مهر را در حجم های مختلف با قیمت عالی به انواع شرکت ها و کارخانه های سراسر کشور عرضه نماید.

عامل فروش روغن بهران در گریس

عامل فروش روغن بهران در گریس : همانطور که می دانید شرکت نفت بهران دامنه گسترده ای از محصولات نفتی را تولید و روانه بازار می کند که یکی از انواع محصولات این شرکت گریس های آن است که پخش روغن محمدی با دارا بودن نمایندگی نفت بهران در گریس تمامی محصولات این شرکت در قسمت گریس را نیز با بهترین قیمت بازار در فروشگاه خود موجود کرده است که از جمله این گریس ها می توانیم به گریس بهران آبنوس ، بهران زمرد ، بهران کهربا ، بهران لعل و بهران یاقوت اشاره کنیم.

نمایندگی روغن بهران و عامل فروش روغن بهران در انواع روغن صنعتی

نمایندگی روغن بهران در انواع روغن صنعتی

عاملیت نفت بهران در انواع روغن صنعتی : علاوه بر موارد بالا که به آن اشاره شد سایر محصولات شرکت نفت بهران در دسته بندی های مختلف روغن برش ، روغن توربین ، روغن ترانسفورماتور ، روغن کمپرسور ، روغن شستشو ، روغن ماشین ابزار و … که از جمله پر مصرف ترین این موارد می توانیم به بهران برش ، بهران توربین ، بهران کمپرسور PS و VDL ، بهران ترانس ، بهران پاک و … اشاره کنیم با افتخار توسط فروشگاه پخش روغن محمدی در این فروشگاه عرضه شده است و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت و مشاوره با کارشناسان فروش پخش روغن محمدی علاوه بر مشاوره رایگان و اطلاع از روغن مناسب دستگاه خود این محصولات را با قیمت های ویژه از این فروشگاه تهیه نمایید.

سایر روغن های شرکت نفت بهران نیز به صورت عمده در پخش روغن محمدی موجود بوده و در صورت سفارش شما در اسرع وقت به دست شما عزیزان میرسد که به دلیل فراوانی محصولات امکان نام بردن از تک تک این محصولات در اینجا فراهم نیست ، شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت ما و مشاهده بخش مربوطه روغن مورد نظر خود از شرکت نفت بهران را انتخاب نمایید و با تماس با کارشناسان فروش ما محصول خود را سفارش دهید.

پخش روغن محمدی با نمایندگی روغن بهران آمادگی پخش انواع روغن در حجم بشکه به صورت تعداد و عمده به تمامی شرکت ها و کارخانه های موجود در سراسر کشور را دارا میباشد.

پخش روغن محمدی همچنین آمادگی پخش و فروش انواع روغن ها در حجم های مختلف به صورت عمده به تعویض روغنی های سراسر کشور را دارا می باشد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود و یا اطلاع از قیمت محصولات و گرفتن پیش فاکتور با شماره های موجود در سایت و یا شماره همراه 09125374160 تماس بگیرید.

کارشناسان و مسئولان فروش پخش روغن محمدی آمادگی لازم برای مشاوره به شما عزیزان و راهنمایی شما مشتریان گرامی برای انتخاب محصول مورد نیاز خود را دارند و شما می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت از مشورت این عزیزان بهره گرفته و روغن مناسب دستگاه خود را تهیه نمایید.

09125374160             ——            021-55284329

021-55243875            ——            تلفکس : 55257513-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *